Foutmelding bij het inlezen van banktransacties
Reveon kan van alle banken bij- en afschrijvingen inlezen zolang zij als een 'MT940' bestandformaat worden gedownload. Het bestandsformaat 'CSV' kan worden ingelezen zolang de bank door ons wordt ondersteund. Andere bestandsformaten worden helaas niet geaccepteerd. Voor uitleg omtrent het downloaden van uw bij- en afschriften ga dan naar deze pagina.
Heeft u een bestand proberen te uploaden maar krijgt u een foutmelding? Bekijk dan onderstaande lijst met foutmeldingen voor een oplossing:
De door u gebruikte bank wordt door ons nog niet ondersteund. Is deze melding onjuist? Probeer de bij- en afschrijvingen nogmaals te downloaden aan de hand van onze help pagina inlezen van banktransacties voor een uitleg per bank.
Wordt uw bank door ons nog niet ondersteund? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@reveon.nl. Wij streven ernaar zoveel mogelijk banken te ondersteunen.
U heeft een ander bestandsformaat dan 'CSV' of MT940' proberen in te lezen. Controleer of u de bij- en afschrijvingen op de juiste manier hebt gedownload aan de hand van onze help pagina omtrent inlezen van banktransacties. Neem anders contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@reveon.nl.
CSV bestanden kunnen in Reveon worden ingelezen wanneer zij een bepaalde interne structuur heeft. Wanneer een CSV bestand eerst wordt geopend in Excel of een ander programma is de interne structuur dusdanig aangepast dat Reveon het niet meer kan lezen. Om dit op te lossen vragen wij u de bij- en afschrijvingen nogmaals te downloaden bij uw bank en vervolgens rechtstreeks in te lezen binnen Reveon zonder het bestand eerst te openen in Excel of een ander programma.
Lost dit het probleem niet op? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of door een mail te sturen naar info@reveon.nl.
Het door u ingelezen bestand bevat geen transacties. Controleer of u de juiste periode heeft geselecteerd bij het downloaden van uw bij- en afschrijvingen.
Let op: Reveon leest geen transacties in van voor de ingangsdatum van het bewind.
Reveon leest transacties in aan de hand van een CSV bestand met bij- en afschrijvingen. Een saldo overzicht bevat onvoldoende informatie om uw transacties in te lezen. Download nogmaals uw bij- en afschrijvingen bij uw bank met behulp van onze help pagina omtrent het inlezen van banktransacties.
U heeft bij de ING Bank gekozen voor het oude "Kommagescheiden CSV" bestand. Probeer uw bij- en afschrijvingen opnieuw als "Puntkommagescheiden CSV" te downloaden met behulp van onze pagina omtrent het inlezen van banktransacties en selecteer ING Bank in de dropdown.
Een onbekende fout heeft opgetreden. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Staat uw foutmelding hier niet tussen of heeft u na het bekijken van deze pagina nogsteeds een vraag? Stel uw vraag dan via het contactformulier of stuur een mail naar info@reveon.nl.